onsdag 2 januari 2013

Nyårs natten/dagen var en riktigt rolig kväll med mycket skratt. Jag drog med min älskling till syrran.
Vi gjorde inget speciellt så, vi käkade 3 rätters, pratade spelade spel, och pratade. Maja somnade på soffan och Adrian lyckades va vaken lika länge som oss. Morgonen efter vaknade jag av att Maja låg i mitten av bäddsoffan och den andra halvan  låg jag och robert och trängdes. Men det var det värt! För vaknade med roberts armar runt mig och Maja höll ena sin hand i min och den andra på min kind. Kan man få bättre start på 2013?

Nu är det tillbaka till vardagen. Robert börjar jobba igen efter 2 veckors ledighet, och jag...ja jag har ju inte tagit något uppehåll från jobbet...men förhoppningsvis börjar det lugna ner sig lite på cafet nu. i helgen är första heeeela helgen jag är ledig på ja jag vet inte hur länge...Vi sa att vi inte skulle göra nått speciellt...bara va! och det låter himmelskt i mina öron!

Puss och kram

Inga kommentarer: