söndag 20 januari 2013





Jag känner mig så otroligt gammal ibland på jobbet. Alla som jobbar där (för det mesta) är yngre än mig. Som idag sa en tjej att hon fyller 18 nästa vecka, och jag vet om en annan som fyllde 18 denna vecka som vart. De är så oskuldfulla på något sätt. Så små? eller? När jag fyllde 18 hade jag en stor fest och jag var riktigt onykter! ska inte gå in på mer detaljer än så eftersom mamma läser min blogg ;) haha sorry mamma om du inte redan misstänkte det då...(på den tiden) haha Inte kan ja tänka mig det om dom...men själva grejen...att jag tänker tillbaka, och när jag tänker tillbaka så känns det som evigheter sen.

Sedan pratar dom om körkort, många av dom håller på att ta körkort eller precis tagit det...oj oj oj på den tiden vettni! Ja då köpte man en egen bil några månader innan man fick körkortet, och den hann va med ett bra tag..plus att den hunnit säljas...säkert skrotats oxå. Och halkan...kommer knappt ihåg den...va så länge sen! Och alla de där frågorna på datorn!

Eller plugget...ja det va ju såååå mycket att göra i skolan hela tiden, och gamla felicia ja tro det eller ej men hon fick en hel klass att skolka från en lektion...det va tider det!

haha

Eller när de pratar om relationer, den där nya kärleken, så spännande och så ny den va! Det va så länge sedan så, kommer inte ihåg riktigt hur det började...alla öppna fisar och toalettbesök med öppen dörr har gjort att jag förträngt det en aning. HAHHAHA
När folk pratar om åsikter eller framtidplaner...ja så tänkte och tyckte jag oxå en gång i tiden förstår du lille tös! Men det har förändrades!

Haha Jaaa sååå gammal känner jag mig när jag inte jobbar med chefen som har 2 barn och fru!
Inget illa mot dom! Jag älskar att jobba med dom brudarna på jobbet, även om jag känner mig gammal!

Nej nu ska jag ta o lägga mina löständer i ett glas med vatten och sedan snarka och fisa ikapp med min man!
hahahah
Puss och kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara en sak. Jag har själv varit ung en gång i tiden. Och tro det eller ej Jag VET mer än Ni tror. Mina älskade barn mamma <3

Blondie sa...

hahaha du är ju så jävla söt :D
Ja, stygga feffe fick oss att skolka, men oj vad man ångrade sig sen hahaah men kul :D

Du gammal??

Kom igen eftere en blodpropp och en svullet ben och sjukgymnast :D
Då är du gammal ;)

Jimmie sa...

Kul med ironi