onsdag 23 januari 2013


Min lilla vovve börjar bli gammal och jag fick panik eftersom vi inte har någon försäkring på honom, och jag vill kunna göra allt för min vovve när han blir sjuk trots min dåliga ekonomi! Så jag har nu bokat ett vetrinärbesök imorgon som vi ska på. Det behövs en undersökning innan man kan försäkra honom. 

Så igår hämtade vi honom hos mamma och pappa. Och jag önskar att jag kunde ha honom på heltid. Det skulle gå för Robert och jag jobbar oftast om varandra så på det sättet skulle det gå. Men det finns ingen skog i närheten, bara en massa hus överallt. SÅå tråkigt! Så min största önskan nu är att köpa ett hus nära ett skogområde och med en fin trädgård! Men det kommer nog inte ske på länge länge...kanske! Eftersom jag tagit ett annat val...men det återstår att se!

Puss och kram

Inga kommentarer: