söndag 6 januari 2013

Ett av mina nyårslöften är att börja hålla mer i kameran igen...Jag tappade det totalt någon g förra våren. Därför kommer det inte ofta upp bilder här längre...för känns som jag visat alla 1000ggr.

Men...det jag skulle komma till...

Jag ser på mitt liv på ett speciellt sätt. Och hur jag vill att det ska se ut, och varje dag är en kamp att försöka nå det. Och ibland blir jag så besviken när det tar så lång tid eller när jag bara kommer halvvägs gång efter gång efter gång.. Men ibland kanske måste jag stanna upp och se det jag åstadkommit? Vilket jag väldigt sällan gör. Jag vill ha så himla mycket NU...att jag stirrar mig blind på det. Det jobbigaste är jobb...Jag vill ha ett jobb jag trivs med och tjänar bra på. Inte att ha det som nu då jag ibland hatar att gå till jobbet och har det knappert och kämpigt varje månad....Men sedan har jag ju faktiskt hittat min kärlek, han  jag vill leva resten av mitt liv med. Han jag vill planera framtiden med. Bara jag har honom vid min sida kan jag stå ut med allt..känns det som iaf ;) haha Även om han är en riktig pain in the ass ibland och kittlar mig så mycket att jag tillslut knappt får luft och skriker NEEEJ! haha

Imorgon ska jag ringa några väldigt viktiga saker som jag bara måste ta itu med. Det är konstigt vad allt bara handlar om pengar hela tiden..jo jag tror faktiskt att man blir lycklig av pengar....om familjen och karln dör så kan man ju bara köpa sig nya hahhaha nej...men pengar har alldeles för stor betydelse i vårat liv...mer än vad många ens riktigt är medvetna om...
Nu ska jag gå och göra av med lite...hahah dubbel moral? nej då!
Ska även ta tag i kamera delen... sätta den på laddning och hålla i den lite bland och ge den lite förlorad kärlek.

Puss och kram

Inga kommentarer: