fredag 18 januari 2013

BILD BORTTAGEN!
Jag reflekterar och tänker ganska ofta på hur mitt liv ser ut och vad som hänt. Tillexempel förra året. Jag tänker ofta på när Robert och jag träffades, vilka känslor det va man hade, vad man tänkte och vad som hände. Mest för att kanske inte glömma bort det. Jag tänker ofta på mina förra jobb, speciellt Espresso House. Och jag tänker ofta på hur mitt liv ser ut just nu.
För idag börjar jag tidigt.
Och jag är såååå förbannat morgontjurig så det är helt sjukt! Tillexempel, när jag går upp såhär tidigt så hatar jag mitt liv. Jag tänker på massa jobbiga saker och inget positivt finns alls i min hjärna så här tidigt. 

Just  nu ska jag göra val som påverkar hela min  framtid. Och i min framtid finns det saker jag gärna skulle vilja göra! Typ köpa ett hus med min Robert!  Men det kanske påverkas av vad för val jag gör nu. Så mycket tankar går till det.

Sedan så kommer jag hem kl 7 VARJE kväll. plus att jag jobbar VARJE lördag...så då blir det bara att man äter och slänger sig framför tvn med Robert och sedan somnar han och då finns det inte mycket för mig att göra heller. Finns inte mycket tid till bloggen, och inget att roligt att skriva om då min vardag är såå tråkig :)

Nu ska jag gå o gosa med täcket och kudden igen ca 5 minuter innan jag måste gå till tåget...kanske hinner bli på bättre humör på dom 5 minutrarna? 

Puss och kram

Inga kommentarer: