torsdag 31 januari 2013

JAG VILL INTE ATT DAGEN SKA TA SLUUUT!

Jag är ledig..som vanligt på torsdagar.
Har hunnit med rätt mycket, och just nu står en kaka i ugnen. Ska även baka lite muffins ikväll. 
Men när som helst kommer nog Robert hem och då ska vi åka till Borås, storhandla, systemet och hitta en present till hans syrra.
Så resten av kvällen kommer säääkert gå jätte fort, och snart är det även mörkt ute och varje timme det är mörkt känns det inte som man existerar på något konstigt vis, Känns inte som man har ett liv. Vet inte varför det känns så.

På lördag kommer min syster hit, så systembolags besöket är inför lördag! Då vi ska dricka gott och så ska jag palla upp med massa godsaker och skämma bort henne! Dessutom är det ju melodifestivalen på lördag och både hon och jag är riktiga nördar i de programmet!
Underbart!

Nej nu ska jag hinna göra en sak till innan Robert kommer hem.
Bild lånad från google
Puss och kram

1 kommentar:

Elisabet sa...

Gud va det ser gott ut. Synd att du inte bor hemma eller närmare.<3