måndag 6 maj 2013

Detta är vad termometern stod på kl 9 nu på morgonen! Gött eller gött?!!  Dock så fortsätter det att blåsa iskalla vindar. Men i lä så kan man i princip va naken :)

Andra bilden är ifrån fredags. Robert kom och höll mig sällskap på jobbet! Han blev lite rastlös och jag va inte sen med att sätta han i arbete! Hahahaha!!  Nu blir det 4e arbetsdagen i sträck. När jag vaknade i morse va min första tanke: det är måndag idag! Ny vecka! Men hallå? Vi glömde bort helgen! Vi har hoppat över lördag och söndag! Är det verkligen måndag idag? Så blir det kaos i huvudet när man jobbar hela helgen och den försvinner snabbt! Dock har jag och Robert torsdag, lördag och söndag tillsammans! Det blir nog även ändring i schemat! Blir nog storebro lördag och söndag istället. Har lite roliga planer! Och blondie: jag vill deffinitivt träffa dig!   :)

Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Blondie sa...

Jaa :D vad glad jag blir :D Kul och träffa din karl igen med =)