måndag 13 maj 2013

Håller på att skriva om olyckan. Det blir en lång och detaljerad historia. Många kommer nog inte orka läsa, men jag gör det mest för mig själv. Dels när jag började skriva så började jag även minnas fler saker som jag glömt bort, och dels kan det kännas skönt att ha det nerskrivet ifall man glömmer bort något.

Idag har jag inte haft så ont förutom lite stel het och när man rör sig får man ont i nacken, men annars så känns det som allting börjar gå tillbaka till det nomala...och det vill jag inte! Så mycket tankar och så mycket men jag har fått för detta. Jag gråter varje gång jag sätter mig i en bil nu...så vill jag inte att detta ska vara över nu, för i mig...kommer det finnas kvar ett lååååångt tag!

Så fort jag är klart med berättelsen så kommer jag sätta lösenord här.

Puss och kram

Inga kommentarer: