torsdag 2 maj 2013

Helt underbar dag igår! Bakade bröd och kakor hela morgonen, och sedan fick Robert och jag för oss att bjuda båda våra föräldrar på grillat och fika. Det va jätte varmt och soligt hela dagen så vi grillade och satt ute och åt!

Imorse blev det lite av en stressig morgon. Skulle börja kl 13 idag men när Robert ringde och väckte mig kl 10 över 9 så fick jag se ett sms från min chef som låg hemma i feber och ville att jag skulle börja kl 10. Skenade upp ur sängen, sminkade mig, klädde på mig och åt frukost på 40 min och sprang iväg till tåget, dock kommer jag fram halv 11.
Jobbar nu från idag till nästa onsdag.

Och på onsdag nästa vecka åker jag och Robert ner till storebro! Längtar! Inte vart där på jääääätte länge nu. Och saknar gården lite.

Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

BLONDIE sa...

SES DÅÅ???