söndag 12 maj 2013

Var med om en liten olycka i lördags, och har legat 1,5 dygn på sjukhus i Borås.
Känner att jag skulle vilja skriva om olyckan men vet inte vilka det är som läser min blogg, så tänkte sätta lösenord på den här bloggen.
Har alltid tyckt att lösenord är löjligt om man har en blogg...varför vill man inte att någon då ska läsa den? Men just nu känner jag inte att alla behöver veta detta, och bloggen kanske kanske blir lösenordsfri i framtiden igen...men just nu känner jag att jag vill veta vilka som läser.

Så om du fortfarande vill kunna läsa så får du skriva till mig, antingen här som en kommentar, ett mail eller till mig på facebook. Skriv ditt namn, vem du är och varför du vill ha lösenordet, även din e-mail adress, då jag behöver den för att du ska kunna fortsätta att läsa.
Du hittar mig på J-91@live.se
eller här: https://www.facebook.com/felicia.jonsson.77

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din syster så klart vill läsa

Elisabet sa...

Är så otroligt tacksam för att Du finns <3 <3 Älskar dig så och naturligtvis vill jag läsa din blogg