måndag 14 oktober 2013

Vi har ett tåg precis utanför vårt hus, och när jag skulle gå till stationen så var vinnarna nerfällda. Många sa att dom hade stått där ett bra tag och väntat. Jag stod där minst 5 minuter innan jag fick panik, jag skulle missa tåget ju!!  Några gick under bommarna och alla bilar började vända och ta andra vägar. Så jag gick under bommarna med och fick springa hela vägen till tåget, precis när jag kom fram kom tåget. Så om jag hade väntat bara en minut till hade jag missat det.  Himla tur!! Men fasiken va dålig stil att ha bommarna nere jätte länge. Vem är det som styr dom? Är det någon  ens? De kan ju omöjligt vara förprogramerade.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är någon som styr dem, dem fälls ner när tåget kommer nära, ibland står de nere ett tag, fast vissa kan säkert vara programmerade då tågen kommer samma tid:)

Kram Blondie