tisdag 15 oktober 2013

Vill börja inlägget med att säga att det är effektivt att vara vig när man får en såå liten sticka i hälen!

Vill även passa på att ge er ett tips. Nu när vi haft sånna problem med mottfjärilar i skafferiet så ska vi ha glasburkar till ALLT! Så vad kan inte vara bättre än glasburkar med griffeltavla på så man kan skriva vad det är i. Men men...dock så dyrt! Vi ska till Ullared i november. Ullared= billigt!
Så ska köpa massa glasburkar där och sedan har jag klickat hem A4 papper som är griffel. Som man kan klippa som man vill och sedan fästa på bruken och skriva innehållet på, Och man kan sudda ut och skriva nytt när innehållet är slut. Hur smart är inte det? Jag ska uppdatera med bilder och varifrån jag skicka efter det när jag är klar!

Och föresten...är det inte underbart väder vi har? Jag har gått utan jacka idag, varmt men ändå alla höstfärger ute, kan inte bli mycket bättre!

Återkommer!
Puss och kram

Inga kommentarer: