fredag 25 oktober 2013

Tror jag håller på att bli höst-deprimerad..hängig, inget är roligt, bara tänker på det dåliga, tjurar och tycker livet är trist (igentligen är det ju inte alls det) ursch inget är bra nu för tiden. Är inte det tecken på höst-depp??

Skulle sååååå gärna vilja sätta mig på ett plan och åka till något soligt land, eller varför inte flytta utomlands? Det är inte just värmen jag vill åt, utan solen! Eller bara vara ledig...ett par månader...med lön. Nej man ska inte önska det för då slår karman in och man blir arbetslös. Jag ska köpa massa choklad när jag slutar, för tydligen ökar det antal endorfiner och någon mer grej jag inte kommer på vad det heter...kortfattat ska choklad höra en lycklig. Iaf för en stund. Någon mer som känner sig lika hängig som mig?

Inga kommentarer: