fredag 1 november 2013

Skrev ett långt inlägg i måndags, men så va ja tvungen och gå och när jag sen kom tillbaka till mobilen så kom den inte ihåg vad jag hade skrivit. Då orkade man inte skriva om allt igen.

Men äntligen är det fredag! Hela veckan har gått extremt långsamt och bara för det hade vi fredag igår. Lite mys pys sådär, men bara för det känns det som det är lördag idag. Men ska jobba ett betydligt längre pass än lördagar så ikväll kommer det nog ändå kännas som fredag.

Fredagar på jobbet är så extremt jobbiga och mycket folk. Förra fredagen så hängde det 3 st 1-m lappar med beställningar som bara jag skulle göra...inte lätt att sedan gå ut med dom till gäster som väntat för länge. Aja. Har en skön helg framför mig. På söndag fyller mitt hjärta år. Och nästa söndag fyller jag år :) puss och kram

Inga kommentarer: