torsdag 21 november 2013

Stressig morgon

Gick upp som vanligt kl 5,00. Går till tåget i denna lilla mini-snöstorm. När jag väl sätter mig i tåget ropar de ut att det är ett tåg som havererat och plus att de håller på att bygga om spåret, så det lär ta ett tag innan vi kunde lämna stationen. Det lät som det skulle ta väldigt lång tid, så bestämde mig för att springa hem igen och hämta bilen, skulle nog tjäna på det, för bullarna MÅSTE ju sättas igång halv 7. Precis när jag sprungit hem, hemtat bilnyckeln, borstat bort all snö ifrån bilen och ska sätta mig och rulla iväg...så kommer tåget, vi har spår och bommar precis utanför oss, så det va ju bara att fortsätta vänta.

Nu är jag på jobbet iaf, dock hann jag inte o baka beksvier som jag skulle gjort.
Men jag hann precis till bullarna!

Inga kommentarer: