söndag 10 november 2013

Ett år äldre

Dagen kunde blivit bättre, och ändå ska snart min älskling i jag ta fram lite kräftor och lyxa till det i vår ensamhet. Jag fick 1000 fina kronor i presentkort på vero moda av min finaste kärlek.
Efter vi vaknat till började vi städa, baka och laga mat. Sedan kom mina fina föräldrar. Av dom fick ja 3 fina ljus lycktor med blockljus. Velat ha just dom länge! Strax efter kom min bror med sin fina familj. Och av dom fick jag ett bidrag till danskurs. Kanske jag kan ta min efterlängtade privatlektion som jag varit bitter över sedan bilolyckan!

Vi fikade och åt tonfiskpaj/tacopaj. Ni ska inom kort få ett recept på fin cheesecake med salt kola.

När de var på uttåg kom mina fina svärföräldrar. Av dom fick jag 500kr i presentkort på vero moda, ett fint hängsmycke, ett växträd, en Aladdinask, och lite triss jag strax ska skrapa!

Jag ligger nu i soffan och är mätt och tjock som en gris! MEN så himla lycklig över den familj som jag. Jag är så himla glad över att varenda en av er finns i mitt liv! Känner så mycket kärlek efter en dag som denna. Puss och kram

Inga kommentarer: