tisdag 5 november 2013

Bilden visar vad jag gör just nu....bakar.
Har inte orkat med o skriva, min älskade katt blev överkörd i lördags, han har levt nära nära oss i 14 år! Så jag är minst sagt förstörd. Igår morse fick jag till och med vänta en timme innan jag kunde sminka mig för jobbet, tårarna tog bara bort allt.

Men nu lämnar vi det.
Jag fyller år i helgen, och innan jag visste vad jag önskade mig och innan jag bestämt vad det ska bli för mat, så hade jag bestämt vad jag skulle baka :)

Det blir även ullared dagen innan! Jag fattar inte, även om jag fick mkt i lön denna g så är pengarna borta. Hälften gick dock åt när blondie va här och vi gick ut. Det är dyrt att gå ut!!
Är det fel att önska sig saker när man fyller år och i julklapp? Jag Tycket fortfarande det är roligt att få nått. Och visst att det blir ännu roligare när man får barn själv och det inte går att jämföra, så är det roligt att få nått man behöver men inte kan riktigt kosta på sig själv det. Men det kanske bara är jag (vi) fattiglappar som tycker så. Nej nu måste jag baka ut degen! Puss och kram

Inga kommentarer: