torsdag 28 november 2013

Både positivt och negativt med att köpa julklapparna på ullared. Det positiva är att allt blir klart på en dag och man slipper gå o tänka på vad man mer ska köpa, och att det är billigt. Det negativa, som jag precis kände av är saknaden av denna mysiga känsla att gå ifrån butik till butik, i en mysig stad med julpynt utanpå och i affärer med härlig julmusik som strömmar ifrån högtalarna. Gick precis lite i Alingsås själv och kollade då jag bara köpte klappar till dom små på ullared, eftersom det va så SJUKT mycket folk att man bara tog nått från en hylla och skynda sig till kassan. Så alla vuxna är kvar. Så detta år får ja känna av denna mysiga julklappar shoppingen liiite iallafall. Men Robert och jag ska gå på tisdag och köpa resterande, mysigare med sällskap dessutom. Har en enorm härlig julkänsla i mig och känner mig nervös och lycklig inför denna månad som ska komma.

Jag måste nog säga att december är den bästa månaden på hela året! Trots kyla!
Hela jag fylls med sån enorm lycka och värme.

Någon som håller med? Puss och kram

Inga kommentarer: