tisdag 18 mars 2014


Sa ju att jag (vi) skulle börja blir hobby vegetarianer och nästan helt utesluta socker nu i iaf 2 månader.
Det började bra. I går gjorde vi en enkel sallad, och idag fick det bli "schnitzel"  och coleslaw. Himla gott! 





Har även fått hem mitt proteinpulver, så nu blir det de till lunch. Ska bara komma ur min mini deppighet och ta mig till gymmet, eller ut och springa. Har i några veckor nu varit extremt övertrött, somnat när jag kommit hem från skolan, och inte haft lust till något. Men förhoppningsvis hjälper den nya kosten till att få mig piggare. Kommer vara så stolt över mig själv om jag klarar detta! Robert fick även hem massa kakor som han bokat för länge sedan genom jobbet, och jag hatar när det ligger något gott i skafferiet och väntar på en. Men detta kan vara nyttigt! Dessutom alltid velat vara vegetarian!


Puss och kram

Inga kommentarer: