fredag 21 september 2012

Har ni hört låten: some nights av fun? Jag tycker den är så jävla bra!! Lyssnar aldrig på texten, visst är jag patetisk? Jag vet. Jag lyssnar på helheten, på instrumenten, på sångaren och melodin, ja typ allt förutom vad de sjunger om. Kan liksom inte lyssna på de, de gånger jag verkligen ska försöka kommer jag på mig själv med att sitta o tänka på annat tillslut. Men denna låt asså! Fattar att den handlar om krig- har sett videon. Men känslan den ger mig. Den ger ett så stoort lyckorus, man får rysningar varenda g jag hör den. Så jäkla bra! Och då menar jag inte texten utan allt annat ;) puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Blondie sa...

haha, är du med en sån person som inte lyssnar på texten utan mer på själva musiken. :D

Är inte musiken bra (introt) så är inte låten bra i sig.