fredag 21 september 2012

Igår var en hemsk dag. Känner inte för att kommentera det mer än så.
Fick dock på kvällen så himla ont i huvudet efter alla tårar, smärta och tankar, och imorse när jag vaknade hade det inte gått över. Jag tar bara värktabletter i sista minuten, när jag känner att jag måste prestera. Så imorse fick det bli en. Ska jobba idag. Ser verkligen, verkligen inte fram emot det.  Skulle helst av allt bara ligga i soffan hela dagen med Robert och inte göra någonting. Men även han har jobb och planer. Jag kommer jobba varenda söndag och lördag resten av året. Vilket inte känns inbjudande nu. Men vi har ju iallafall alla kvällar i veckan vi får umgås.

och jag är så oherhört glad över att jag har en så fantastisk pojkvän som ställer upp så på mig! Han betyder allt!

Inga kommentarer: