onsdag 26 september 2012


Fick ett brev på posten igår.
Adresserat till mig med en fin täckning på baksidan! Vem kunde detta va ifrån??
Självklart min älskade älskade systerdotter Maja. I brevet hade hon skrivit: Jag saknar dig felicia, Var är du Från Maja. Och i brevet låg detta armband. Snacka om att man fick tårar i ögonen.

Var på Ginza häromdagen. Blev några filmer som fick följa med hem, Allt för min syster, Chicago, A walk to remember och en film jag aldrig sett: En dag i livet. Jag tycker Jlo är så mysig i de filmer hon gör, och med Morgan Freeman kan de ju inte misslyckats?!!

Hade tänkt jobba idag för medborgarskolan. Men jag är inte alls på humör. Allt bara skiter sig hela tiden, och jag är inte alls tillfredställd med någonting just nu. Ser allting svart. Har ingen gnista kvar. Orkar inte leva idag. Så idag begravet jag mig framför filmer och ska försöka glömma omvärlden. Får ta smällen som kommer imorgon istället med att Koreografera till Dansen.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: