lördag 22 september 2012

Imorse när ja vaknade var första tanken; nä men jag kan ju inte åka till jobbet än, jag var ju nyss där! Kom hem kl 22 igår och åkte igen kl 10 imorse. Ikväll går de även inget tåg hem så får vänta 1,5 timme till 20tåget. När jag hade kunnat va dom timmarna hemma och med älsklingen. Imorgon måste jag upp kl 6 på morgonen oxå eftersom jag köpt 2 högtalare till medborgarskolan som jag ska klippa i sladdar och sätta upp innan kurserna börjar imorn, men detta är smällen jag får ta. Det kommer förhoppningsvis bli bättre...i framtiden. Det tråkiga med helger är att det är helg, och det finns ännu mindre chans till att någon fastighetsägare ringer och säger att vi fått en lägenhet. Nu vart det mycket negativt. Jag är iaf hur lycklig som helst varje dag över att min familj är frisk och lever, och att min underbara Robert finns i mitt liv. Ha en bra helg! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: