fredag 28 september 2012

Det är roligt att jobba igen. Antagligen för att jag bor med Robert nu. Att jag inte behöver sakna honom för i slut ändan kommer jag alltid hem till honom. Mår även lite bättre igen. Imorse va första jag vaknade med ett leende och ett fritt hjärta, visserligen va ja sur på en annan grej, men mitt liv kändes lätt igen. Jag har fixat det för mig Ang, jobb. Danserna har börjat! Nästa vecka åker jag till min älskade syster och mina syskonbarn och spenderar några dagar. Dessutom blir det en tatuering på min kropp inom snar framtid. Hur kan jag inte va lycklig? Så känner jag för tillfället iaf.

Beställde 2 parfymer i förrgår. En till mamma och en till mig. Betydligt billigare än i affärer och dessutom tjänar man på att ta större volym. Tog en 100ml, kostade 299kr. En 30ml av samma kostade 229kr. Helt sjukt. Så tipsar om sidan; parfym.se. 

Imorgon är första dagen på ett bra tag jag faktiskt får vakna upp med min älskling bredvid mig och utan massa måsten eller jobb. Och även sista dagen på några månader dessutom..
Hoppas ni får en bra helg! Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: