tisdag 2 oktober 2012



BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN
BILD BORTTAGEN


Detta sammanfattar mina 2 dagar hos syrran ganska bra! Började måndagen med massa kärlek och mys med mina 2 tjejer. Sandra fyller även år nästa vecka så hon fick sin present nu, blev avundsjuk själv på vad jag gett henne haha. Emmy är så sjukt söt! Dock har hon fått vattenkoppor som la sig hemska på fötter och händer. Ingen av oss sov nog mer än 2 timmar inatt. Man känner sig så hjälplös när hon gråter hysteriskt och man inte kan trösta henne. Maja hittade även ett grymt gömställe, såg riktigt roligt ut när hon kröp in och la sig sådär i hyllan. Haha! Finns inte ord för hur mycket jag älskar den familjen. Även när adrian lurar med mig upp och vi ska spela något roligt spel på wii tillsammans, men när man väl kommer upp så går det inte o köra 2 och han låter mig aldrig få dosan haha :)
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: