fredag 12 oktober 2012

Överlevde även denna dag..tydligen. men idag var det kaos på cafeet. Verkligen ALLA hade planen att fika just idag. Dessutom var ju folk tvugna att sluta. När m gick fick jag kö ifrån dörren och den höll på i 1,5 timme. Sedan minskades den men det var fortfarande folk vid kassan så man fick ju inget annat gjort, som tur va hade jag en praktikant där, men ja...jag vill inte säga nått, men det va ju inte som att ha en annan kollega. Så när hon gick hem kl 6 (vi stänger kl 7)så var det disk på varenda bord, och det va fullt av fikande människor. Jag hade inte gjort någonting inför stängning, ja som sagt va det kaos och jag trodde att jag skulle få vara kvar en timme extra bara för att diska och fixa allt ja inte hunnit. Men jag stressade som fan! Från klockan 4 till klockan 7 sprang jag runt i 110km/h och va som en galning, jag tror inte praktikanten tycker om mig längre, inte för att jag blir otrevlig men när det blir stressigt ställs det massa krav på henne och hon fick känna på den stressen jag kände och det är ingen trevlig känsla för en nybörjare.
Hehe puss o kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: