tisdag 23 oktober 2012

Sista dagen på espresso house idag och jag ska föreviga varenda minut i mitt huvud. Dock har jag haft lite ångest över det nya jobbet då jag säkert kommer få varenda stängningspass och det betyder att jag inte kommer hem förns kl 7 eller 8 varje kväll. Men nu börjar den ångesten lägga sig, för det viktigaste är att jag får vakna upp och gå o lägga mig med Robert. Inget annat spelar någon roll. Bara han finns i mitt liv,att vi får spendera varje ledig tid tillsammans så kan jag stå ut. Sen ska det bli skönt med ett regelbundet arbete där man inte behöver oroa sig för när man är ledig, och att kunna köpa sig själv en maskara eller ett par byxor eller bara kunna hjälpa till med att betala maten eller börja ha råd att betala hyran. Eller kunna spara pengar. Det är nått jag alltid velat- kunna spara pengar! Jag kommer jobba helger men kommer ha en dag mitt i veckan då jag är ledig. Då ska jag försöka ta bilen och hitta på nått. Jag tror det är viktigt när man har sånna tider att man jobbar när alla andra är lediga att man faktiskt gör något roligt när man väl är ledig, så man inte sitter hemma i soffan o glor på tvn hela dagen, även om det kan va skönt det med ibland. Puss och kram!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: