söndag 7 oktober 2012




Var och köpte hyllan på bilden igår. Behövde lite mer förvarning plus att vi har så jäkla mycket filmer nu när vi flyttat ihop. 
dock kostar ju alla lådor till sånna hyllor en förmögenhet så vi hittade billiga (10kr st) på¨ÖoB som jag sedan klädde in i present papper. Tycker det var smidigt och ser bra ut! Dock är det en rad DVD skivor bakom dom man ser, så vi ska bygga en upphöjnad till dom så man kan se dom ovanför de som är framför. 

Jag tror jag fått hål i en tand, och jag måste ändå beställa tid till ltandläkaren eftersom efter jul har jag inte gratis tandvård längre, men jag vill verkligen verkligen inte laga tänder! Snyft!

Fick ställa in mina danskurser igårkväll som jag skulle ha nu på morgonen, är 4e dagen med feber, Och de senaste dagarna har vart sjukt jobbiga, inte orkat ett skit än att sitta hemma i soffa, med sjuk hosta som skapade enorm huvudvärk. 

Puss och kram

Inga kommentarer: