torsdag 11 oktober 2012

Det kom på ett dagis gäng på bussen mot jobbet idag. En liten kille hamnade bredvid mig. Han slängde små faschinerande blickar på mig då och då. När jag väl skulle av så saw jag till honom: får jag smita förbi dig nu? Han sken upp och nickade ett ja ,) men han satt självklart helt blick stilla. Jag förstod att jag skulle bli tvungen att hoppa över honom. Vilket jag är övertygad såg riktigt roligt ut. Ingen aning om vad jag höll på med igentligen. Hans väska låg ju på golvet framför honom oxå vilket gjorde att ja inte kunde sätta mina fötter där. Haha ska det går nog aldrig beskriva hur fan jag såg ut. Men just nu skrattar jag åt det :)

Vi har en sån där vakt på vårt köpcentrum i Stenungsund, och jag brukar alltid få skäll av honom att jag inte stängt och låst dörrarna i tid. men idag kom han faktiskt fram och var inte sur. Jag började som vanligt be så mycket om ursäkt och komma med dåliga ursäkter varför jag inte låst dörrarna. Men idag så han snällt att hans pass slutat så han skiter i vilket. Bara att han inte ville att det skulle komma in någon gammal Aa-lagare som jag inte vill ha där.
Jag började försvara mig och sedan gick han snällt därifrån. Jag blev helt paff och kunde inte fatta vad precis hände.
Kanske är han så trött på mig nu? Kanske orkar han inte skälla på mig igen, kanske insåg han att det var helt hopplöst? Haha

Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: