torsdag 25 oktober 2012

Har en liten tjej i 7-9års gruppen i barndans, Hela hennes familj var på EH och fikade för några veckor sen. I tisdags kom bara hennes mamma. Hon sa att hon hade frågat dottern om vad hon ville bli när hon blir stor. Hon hade svarat: Hmm danslärare eller så ska jag jobba på Espresso House. Har visst en liten som verkligen ser upp till mig. Ni skulle bara veta vad det värmde i hjärtat!

På dansen i fredag är det några barn som bara älskar att fråga och kritisera :) då snackar vi om den minsta gruppen; 5-6åringarna frågade mig varför jag inte har en "vuxen" vatten flaska! Jag blev helt ställd och frågade hur en sådan såg ut. De pekade på en annan tjejs vatten flaska med hård svart plast om, sådan man köper på stadium typ. Och där sitter jag med en vanlig flaska där det vart något vatten i man köper i affären. Ja vad tänker jag med? Jag är ju vuxen, då måste jag ju ha en vuxen vatten falska ;)
Hahahaa

Drömde massa verkliga drömmar inatt.
Första drömmen skulle Robert tatuera om min tatuering (för den såg lite lustig ut på vissa ställen), Han gjorde alla bokstäver as tjocka och gjorde den ännu större. Jag blev skitförbannad, Jag grät och grät oc grät, hoppade runt och slet av mig håret, denna ska jag leva med resten av mitt liv!! Jag kommer ihåg att jag tänkte även i drömmen, är detta en dröm? åh vad jag hoppas detta är en dröm, men jag vaknade inte så då blev jag ännu mer ledsen, Efter ett tag så vaknade jag och min första tannke var: åååh vilken tur att det bara var en dröm. 

Nästa dröm som kom upp gick jag och min bror runt i en babyshop och handlade bebis saker (inte för att jag var gravid) och så börjar han prata om sitt tredje barn, vilket jag bara trodde C var gravid med, men hade helt tappat tiden och uppmärksamheten på att barnet var fött och var runt 2 årsåldern. En slags panik utbröt och jag var världens sämsta syster.

Så två panikslagna drömmar på en natt. Ursch o fy!

Inga kommentarer: