onsdag 10 oktober 2012

Ångest ångest ångest! Ursch! Jag har ju sagt upp mig på jobbet som kanske inte så många vet för att jag fått ett nytt jobb. Jag har inte jobbat på över en vecka, så just nu har jag ångest, dels för att jag spyr på utbudet för är trött på stället och bara vill börja på det nya. Och dels för att jag varit sjuk en vecka och känner mig fortfarande inte 100% pigg. Blää säger jag bara. Dessutom jobbar jag stängning i Stenungsund 3 dagar i rad nu. Det betyder att jag inte är hemma förns kl 22 på kvällen. Då jag träffar Robert kanske nån timme innan man lägger sig och sedan ser ja honom inte igen förns kl 22 nästa kväll. På lördag jobbar jag på det nya jobbet, och på söndag så har jag danserna hela dagen.

Ringde till varenda barn på dansen och så att det inte blev nått i söndags eftersom jag hade feber och var sjukt dålig. Det tog en hel timme o ringa till alla. Men många föräldrar var helt underbara tyckte synd om mig, tackade flera ggr för att jag ringt och så att jag skulle krya på mig.  Puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: