onsdag 5 september 2012


Mamma fyllde år i helgen som va. Sandra med barnen, jag och min blivande sambo/ fästman åkte och firade henne. 
Emmy börjar tycka om Robert, det värmer i hjärtat på nått sätt!
BILDBORTTAGEN


Fick ett kort på Adrian och han log oxå!! Helt otroligt!

BILD BORTTAGEN
Maja tyckte om att leka flagga ;)
Hon klängde lika mycket på Robert som hon brukar göra på mig, min lilla gullunge!

BILD BORTTAGEN
Robert och jag åkte och köpte min efterlängtade himmelsäng. Bara 500 spänn!! Var ju tvungen att slå till! Dock är den jäkligt ful, men vi ska total renovera den, så kom ihåg denna bild så ska ni få se den när den är klar sen!


Robert och jag ska till Storebro i helgen. Det största syftet till att fiska kräftor, sedan kanske vi ska åka runt lite och hitta på andra hyss. En fika med en gammal vän, dansa med min gamla elever, och lite annat smått o gått ska det bli.
Ska packa en stoor väska imorn! Känns som man får ta med sig mycket kläder för att hålla värmen i stugan.

Dessutom tog jag ett stort beslut idag, nästa vecka flyttar jag in hos Robert. Dock har jag ställt några krav..så får se om de uppfylls innan, så att man inte ropar hej i för väg ;)

Men eventuellt så blir det så :)
Nu ska jag sova eventuellt min sista ensamma natt i min lägenhet?
God natt!



Inga kommentarer: