lördag 28 juli 2012

å


BILDBORTTAGEN

Okej, påväg hem till gbg igen efter några mysiga dagar hos Sandra och barnen. Många kramar, pussar och mycket kärlek. De hade fått massa kattungar igen och det va full rulle på budgivning och folk som kom o köpte. En katt gick tillslut för 900 kr, en helt vanlig skogskatt..men den va poppis, ringde säkert 10 st per dag som frågade om just den var kvar. Och inte många ville komma efter den blev såld och ge dom andra katterna en chans. Sedan köpte jag är väska av sandras kompis. Köpte ju ganska nyligen en men får ju knappt plats med nått i den så har vart på jakt efter en ny. Dessutom va hon partylithe värd så kollade i hennes tidning och såg buddahn för 500 kr som jag alltid velat ha, syrran har även en som står hemma hos henne och retas, då Sä hon att jag kunde köpa hennes och att jag fick buda, sa först 100 kr, skambud men jag är fattig. Hon sa 200...fick börja tänka på det...men sa 150 och där gav hon sig :D helt överlycklig är jag. Den är så fin! Ska ta kort o visa när jag kommer hem. Puss och kram
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: