torsdag 26 juli 2012

Så jävla äckligt. Igår när jag hade morgon passet så har vi 2 personal dörrar. Och den ena gick jag in i och lämnade en grej, och stängde dörren, fortsatte att pyssla och göra allt klart för öppning, så när jag springer förbi så ser jag att dörren är öppen, jag går och stänger den, tänkte liksom inte på det. Fortsätter o fixa o sina och senare ser jag igen att den va öppen och då börja jag fundera: men stängde inte jag den nyss, och springer o stänger dörren igen i farten. Fortsätter, och innan öppning ser jag den öppen IGEN. Och blir skit rädd. Gå o kollar så att det inte är någon där inne som skojar med mig. Denna g tänker jag extra mkt och stänger till dörren ordentligt så att jag verkligen tar in att NU har jag faktiskt stängt den. Ursch o fy!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: