onsdag 11 juli 2012

Jag vill vara vid din sida hela tiden, om det inte går så vill jag prata med dig varje timme, bara för att höra din röst och lossas att du är här. Det är som att jag bor hos dig redan och pendlar till jobbet. När jag inte är med dig så tänker jag på dig, undrar vad du tänker på, vad du gör. Jag vill så himla mycket med dig, och jag vill att det ska hända nu nu nu nu NU! jag står inte ut detta liv jag lever nu och har gjort o några månader. Alla känslor jag har och analyserar hos mig själv ifrågasätter jag om du oxå har eller känner. Jag tvivlar så mycket bara för att jag är så rädd.

Men hörrni, va sjutton babblar jag om? Är det detta som kallas stalking eller är det bara kärlek? Jag skulle nog vilja kalla det stalking, för kär har jag vart förut och då såg det inte ut såhär!  Eller har jag vart det?
Punk punkt punkt...

Ja ni...jag ska försöka blogga lite bättre, men när det enda som tar upp ens tankar är Robert och jobb...blir det inte mkt annat o prata om..nu ska ja sova själv i min Goa säng på länge...har öppning imorn dock.. puss o kram o god natt

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Gezx sa...

Älskar dig så mkt min Felicia. Du finns alltid i mitt huvud och mitt hjärta min ängel(L)
/Din prins:)