torsdag 19 juli 2012









Barnen är hos mamma denna vecka, eftersom det är sista veckan Robert är hemma ville jag ju även passa på att umgås med honom, så vi klämde in alla de stora barnen i en bil och så drog vi till Skövde badhus, barnen, Robert och jag. Riktigt skoj. Vi turades om hela tiden vem som tog vem, och i slutet tränade vi allihop på att simma. Adrian simmade riktiga simtag i hela 20 min. Och även Elvis och Maja kunde vi släppa ute på det djupa vattnet och de tog sig fram med bara kuddar på armarna. Jätte duktiga! Sedan åkte vi till donken och passande fick dom varsin figur från ice age 4. Sen åkte vi vidare till i Alingsås och såg just den filmen i 3d.
Dagen efter följde vi med mamma, Sandra och barnen till jonslunds utomhus bad. Och sedan vårt det bus på gräsmattan i flera timmar tills det va sängdax. Snacka om att jag har världens gulligaste pojkvän som leker och busar
Som sjutton med mina syskonbarn! På bilderna är det han som ligger underst :) och Elvis älskar honom. Tyr sig till honom och vill va med honom hela tiden. Han tog på sig Roberts keps och fick ett helt annat uttryck i ansiktet- som om han helt plötsligt blev lika cool som honom. Älskade ungar alltså!

8 BILDER BORTTAGNA


Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt för dom att dom har en sån faster/moster. Tack både du o Robert för allt ni gjorde. Mamma