torsdag 12 juli 2012

Somnade efter ett tag i bussen imorse, och vaknade i panik när jag fick se att vi var knappt en hållplats ifrån där jag skulle av. Va rätt skoj att jobba idag. För en gångs skull ville jag stå i kassan och le falskt och lyssna på alla jobbiga människor :) fast det va nog för att jag fått stå så mycket i disken och gjort allt annat de senaste gångerna jag jobbat. Jag börjar bli pepp till hösten när alla kurserna kommer igång igen. Massa idéer, behöver bara något block att skriva ner dom i. Dessutom har denna sommar vart min lataste någonsin. Har alltid sprungit eller hållt gång med dans alla andra sommrar, men denna har vart så himla upptagen med jobb och pojkvän. Börjar snart få dubbel haka :D haha det hoppas jag inte men man känner i varenda muskel i kroppen och man känner sig rent av äcklad av sig själv när man inte får träna. Vet inte hur jag ska ta tag i detta...hm, gym vill jag ju inte gå till själv, och vill inte heller springa runt som en svettig dåre i Göteborg. Jaja..snart hemma.. yeeeeeey :D puss och kram

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: