söndag 29 juli 2012

Åkte iväg på utflykt med mina päron idag. Åkte hit o dit för att leta efter någon slags båtplats som va mysig. Tillslut hittade vi en vid gottskär. Fikade och gick runt o glodde, va tydligen någon internationell båttävling.

Mamma hade köpt vykort av en grym konstnär (en av hans tavlor på bild) som hon råkade tappa i havet. Pappa hittade en håv som han försökte fiska upp dom med, sedan hittade han ett fiskespö som han kastade och försökte få dom att fastna på kroken, medans mamma låg med rumpan i vädret och försökte med håven. Tillslut fick pappa tag på dom, och då stod det folk och glodde, skrattade och pratade om oss.  

Sedan åkte vi och stor handlade åt mig. Hittade en avdelning där man kunde blanda sin egna musley (två prickar ovanpå u:et) hel coolt o jag väntar till frukosten så jag får pröva den. Helt sjuk, att varenda g jag storhandlar så går det aldrig över 700 kr...inte ens när jag verkligen verkligen slösar. Puss o kram

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: