onsdag 14 mars 2012


Åkte till Robert klockan 23,00 i måndags efter jobbet. Och spenderade hela tisdagen hemma med mamma. Gjorde även lite terapi arbete. Kratta löv. Jag är så jävla envis när jag bestämt mig för nått, så även om det värkte i armarna och jag fick blåsor på händerna så fortsatte jag. Det påminde mig om när jag va jätte liten...hade jag ens börjat skolan Jag hade tråkigt en dag och pappa erbjöd mig 100 kr för att gå ut i landet och gräva upp det. Så vi kunde bygga en pool där snart.
Jag stod där ute hela dagen och hoppade på en spade och vände hela jorden i landet upp och ner. 
 kunderna kommer på jobbet och frågar vad allt smakar...hur ska jag kunna berätta när jag inte vet? Så tänkte ta itu med våra drickor...denna ser jävligt lockande ut:
Och fyyy fan vad god den va! Jucie aktig, men mer lätt och friskare i smaken. Och tropisk. mmmm älskar tropisk. 

Mår inte bra idag. Tänker på allt jobbigt, FAST det vart strålande sol och jag gått i solbrillor och min vår jacka. FAST allting är helt OK. FAST jag har det bra...Så är det nått som ligger där och trycker. Så denna kväll är min. Bara min. 

Puss och kram

Inga kommentarer: