fredag 2 mars 2012

vad är det för likhet mellan män och mikrovågsugnar?
de båda blir upphettade på 15 sekunder.

Hittade en bok i hyllan som lyder: Kvinno humor. Grejen är oxå att den är skriven av en man!
Gör skoj!!

Så skriver han: Eftersom jag är man...behöver jag någon som hämtar soppa åt mig och tar hand om mig när ja är förskyld. Du blir aldrig lika sjuk som jag så för dig är det inga problem!

.. kommer jag att försöka dra upp låsknappen med en ståltråd när jag har råkat låsa in mina nycklar i bilen. Jag kommer ignorerar ditt förslag om att vi borde ringa en låssmed tills långt  efter att vi börjat få sköldskador.

....tycker jag att kläderna du har på dig är fina. Jag tyckte även att det du hade på dig för 5 minuter sedan va fint. Det spelar ingen roll vilka skor du tar på dig. båda paren är lika fina. Det ser bra ut både med och utan skärp, Din frisyr ser bra ut. Du ser bra ut. Kan vi åka nu eller?

.... och vi trots allt gått in i tjugohundratalet kommer jag att hjälpa till med hushållsarbetet. Om du tar hand om tvätten, matlagningen, trädgårdsskötseln, städningen, och disken så tar jag hand om resten.

varför kan man likna mannen vid en snöstorm?
-du vet inte när han kommer, hur många tum du får, eller hur länge den stannar.

sedan finns det hur många som helst som är skit roliga men som jag inte vågar skriva eftersom det finns män som läser min blogg och kommer bli sura på mig och eventuellt ta åt sig. hahahaa.

de budorden männen borde följa:

1 håll tyst och hör på. Titta inte på tv över hennes axel med  kommentaren "så trevligt, älskling" när hon berättar att hon kört över grannens katt.
2 var snäll
3 tala inte om för henne hur hon ska kör bil!
4 glöm inte bort: en flickas bästa vän är diamanter, Själv är du antagligen nummer 8.
5 ta av dina jäkla skor inomhus!
6 läs aldrig hennes tidingar, om du låter blir, kommer du inte att känna dig hotad, när du stöter på den där artikeln med rubriken "yngre män, äldre kvinno: den nya sex-trenden."
7 en gång i månaden eller så, låt henne titta på den 48-tummaren istället för den 14-tummaren i sovrummet, och låna henne fjärrkontrollen som fungerar!
8 kom inte hem och hoppas på tur, när du varit ute och druckit med grabbarna. Kommer inte att ske!
9 ta av dina socker i sängen! och byt underkläder, innan de börjar se ut som en lerig speedwaybana!
10 ge henne trygghet och en axel att gråta ut mot. Jag vet, att be en man om trygghet i livet är som att be tomas di leva om hjälp i ett slagsmål, men gör så gott du kan!
11 laga mat! eller, om du inte har en aning om var köket finns, bjud åtminstone ut henne på en trevlig resturang.
12 klaga inte när hon köper skor för 500 kr när du själv slängt ut 5000 på en ny golfklubba!
13 överraska henne med en present! och minns: hellre en liten flaska parfym än en stor gjutjärnsstekpanna eller något annat som kan komma flygande tillbaka...
14 säger dig ordet förspel något?
15 behåll dina naturbehov för dig själv!
16 se"borta med vinden" tillsammans, bara en gång. Det gör inte ont.
17 tala om för henne så vacker hon är och så lycklig du är. Ingenting kan snabbare ta död på ett förhållande än sanningen.
18 säg inte att du ska torka av köksbänken och sedan bara sopa ner smulorna på golvet.
19 försök inte fundera ut vad hon tänker på. Det övergår alltid och fullständigt din tankeförmåga!
20 de NYA, FINA handdukarna hänger där för syns skull för tusan. använd de gamla handdukarna!

underbart!

2 kommentarer:

blondie sa...

hahahahahah :D så bra ;)

Blondie sa...

Min lilla fucking stalker är tillbaka på bloggen igen! och har seriöst inget liv!