söndag 18 mars 2012

Tydligen hade 2 av mina prov som jag lämnat till läkaren hänt nått med, så de kunde inte fastställa nått. Men de vet att det va nått fel. Men idag bestämde jag mig för att inte gå dit igen. Jag pallar inte att ta ett blodprov igen. Dessutom finns det ingen kär som följer med mig och håller mig i handen. Så då får jag väl va sjuk...känner ju ändå inte av det.

Idag gick det riktigt bra på danskurserna. Men den enda respons jag får är från föräldrarna. När de frågar om jag bara har de här 3 grupperna och om det ska bli skönt att åka hem nu..så säger jag att jag har 6 kurser totalt. Varenda en tappar hakan.. Det de inte vet om är att jag åker hem och dansar en till timme i Frölunda. Sedan blir mina kära sura på att jag inte käkar mat på söndagar. Va fan, försök själva och ha 7 träningspass på en dag. ALDRIG att du skulle palla! Så ge mig lite credit tack!

På tisdag ska jag börja med yoga oxå! Det har jag längtat efter i flera år! Så då blir det 1,5 timme till i veckan. det finns ju olika yogor, och den som jag ska börja på är den som är mest fysisk, pallar inte att meditera och sånt. Så va o köpte en yoga matta i går.

Min danslärare på magdansen idag frågade alla om de skulle va med på uppvisningen, och ja va den enda som sa nej. Jag vill verkligen inte, Men innan jag gick stoppade hon mig och frågade om det va okej att hon puschade mig och tjatade på mig. Jag sa ja, för det är ju inte det att jag ska göra nått annat just då. men jag är inte feg heller...jag kan inte ens räkna alla uppträdanden jag gjort på en hand...men detta känner ja inte för..men hon får ju gärna försöka ändra min åsikt.

Jag tycker synd om några pojkar som går i mina klasser, de är långhåriga allihop(syskon) och alla tror att dom är tjejer. JAg ska oxå ha en långhårig son!
En tjej idag sa jätte ledsen: alla tror jag är från ett annat land, de tror inte på att jag är svensk. Hennes pappa är från indien men pratar bättre svenska än ja...många av mina vänner. Och hon är född i sverige. JAg tror inte sånna åsikter kommer ifrån barnen...för det INGET som säger att bara de riktigt vita är svenskar i dagens samhälle.

Puss och kram

Inga kommentarer: