torsdag 22 mars 2012

Jag tror jag är psykiskt störd!
Jag har så jävla många tankar i huvudet att jag kan ändra åsikt på en sekund. Och när jag pratar om dom så känner jag mig som jag skulle behöva åka in på psyket med detsamma! Är det verkligen bara jag som har så här många tankar?

Vet ni vad?? Jag såg en kille utan shorts idag....HAHAHAHA Det va vad jag skrev. Men jag menar så klart MED shorts! Är inte det ett vårtecken?!

Nu ska jag sätta mig och koreografera danser igen. För imorgon åker jag to my love och spenderar hela helgen plus måndag kanske tisdag? med honom.

Tänkte även försöka meditera och yoga lite innan jag hamnar i sängen ikväll. Ska börja tidigt imorgon och jobba fullt pass. Och sedan finns det något jag vill meditera över.
Hmmm

God natt!

Puss och kram

Inga kommentarer: