torsdag 22 mars 2012

Behöver skriva av mig lite. Har ont, på mer än ett ställe så tycker även jag har rätt att få gnälla lite onödigt gnäll.
Igår på bussen hem satt jag o tänkte på hur mkt människor pratar på om sig själva hela tiden. Oftast inget fel med det eftersom jag hellre lyssnar än berättar om mig själv. Men det måste va nått typiskt svenskt? Det blie väldigt sällan frågor om en själv. Eller är det så att jag framkallar det hos människor? Att min tystnat gör dom obekväma så de kan inte sluta prata på om sig själva? Extremt många gör det har jag mörkt, iaf häromkring.
Visst jag har inte så lätt att komma på ämnen så det är inget större problem. Men folk frågar väldigt lite frågor. Det är ju inte konstigt att jag vet mer om dig än du om mig så som du pratar på om dig själv! Eller hur?!

Ibland tröttnar man på det...det där eviga tjatet om vad den personen gjorde igår varenda eviga sekund av dagen, Eller är envis om att verkligen hålla pratet om sig själv.

Idag ska jag deklarera för första gången i mitt liv. Underbart? Nea. Jag är liv rädd för att bli tvungen att få betala tillbaka med den usla ekonomin jag har. Men sedan tycker jag att jag borde få tillbaka lite eftersom jag betalade så sjuuuukt jävla mkt i skatt under tiden jag jobbade på skara sommarland. Hmm återstår o se. Min älskade snälla bror hjälper mig med det ikväll.

Imorgon åker jag till min älskling, så lär inte bli något uppdaterande på några dagar.
Så ni får ha en underbar helg mina vänner!
Puss och kram

Inga kommentarer: