måndag 12 mars 2012

Jämnställdhet! Det är när min karl stod i köket och lagade mat till oss båda i mitt kök, medans jag satt i soffan, drack cola och kollade på melodifestivalen i lördags! Hahah :) Hur underbar är han inte?

Nu är klockan snart halv 11, då tar jag spårvagnen till stationen och sedan tåget till min älskling. Imorgon blir dagen spenderad med min kära mor. Det va länge sedan nu. Så hon lär nog bli trött på mitt babblande när dagen är slut.

Jag har bestämt mig för en sak nu. NU får det va nog med dåligt samvete. Jag går konstant runt med dåligt samvete. Så ska ändra på det nu. och ni blir nog illa tvugna att hjälpa till...iaf er jag träffar ofta.

Fel låt vann melodifestivalen. Dannys Amazing skulle vunnit! Jag får rysningar när jag hör på den. den ger mig bra vibbar och jag tänker på de jag älskar mest när jag hör den låten! Sådetså!

nej nu måste jag kila, Tjingeling! Ha en bra vecka!

Puss och kram

Inga kommentarer: