måndag 19 mars 2012

Va hos läkaren idag igen. Hade bara bestämt mig för att ett prov men träffade på tanten som tog blodprovet på mig sist, hon kom ihåg mig och uppmuntrade mig att ta det andra provet oxå. Hon överröste mig med ord som jag va sååå duktig sist och det skulle g jätte bra denna g oxå. Så jag gick upp till labbet och tog en nål i armen. Ska tillbaka imorgon och göra ett prov till. Sjuksköterskan jag pratade med i telefon i fredag sa att hon ville träffa mig, men att jag skulle komma tillbaka imorgon. Jag  fattar inte varför? Ingen har ju någon förklaring till vad som hänt med mina blodrör...så hon ska nog inte ge en förklaring...kanske ska hon bara lova att ringa nästa g? Eller ska hon säga att jag är jätte sjuk? haha i dont know.

Imorgon är det även yoga!!!! JOooohooO!

Va en ny praktikant på jobbet idag. En kille för en gångs skull. Och honom kom ja bra överrens med. Tillskillnad från alla andra vi haft som jag knappt ens pratat med. Han o jag prata massa. och jag drog till och med igång en-göra-klart-mackan-först-tävling. Varsin sorts macka hade vi. och om det kom gäster så va ja självklart tvungen att hjälpa dom medans han fick fortsätta- det va hans deal. Som tur va kom det ingen. men han försökte verkligen distrahera mig med, nu står det någon där- och jag va tvungen o kolla. Även tusen frågor om ja inte va tvungen att gå på toan, att ja verkligen skulle känna efter. hahahah
Självklart vann jag...men när jag frågade om vi skulle plasta in dom oxå drog han ut på svaret så han hann ikapp med att lägga på locket. Så tillslut vann han ändå. Det tog 5 minuter för oss att göra 2 olika sorters mackor som annas brukar ta 30 minuter att göra en sort själv.

Telia har begränsat mitt internet IGEN! fast denna g har ja inte överbegränsat det eller vad det heter...så fattar noll!

Puss och kram

Inga kommentarer: