tisdag 20 september 2011

Förlåt att jag inte uppdaterade något igår, låg i sängen halva dagen och sedan var jag på kurs hahah.
Nej men det ska bli riktigt roligt att börja jobba för dom, och med dom. Hur trevliga och gulliga som helst. Är peppad!




VS





Har börjat kolla på Idol. Helt sjukt. Enda och första gången jag kollade var när Daniel Lidström vann. Det var första säsongen. Sedan har jag inte haft intresset för det. Och om man inte följer så är det inte roligt att bara hoppa in och inte veta något om artisterna eller om dom utvecklats...så har bara blitt så. Tycker inte om idol igentligen. Dom letar efter färdiga stjärnor. Då hejjade jag mer på fame factory där dom faktiskt gav eleverna sång lektioner och danslektioner o bla bla. Det är väl mycket bättre? Man mår ju bara dåligt för människorna som är med i idol när de åker ut efter kankse 3-4e gången...och då har de igentligen inte utvecklats utan det är jurryn som inte kunde höra med en g att de var dåliga. Varför inte välja ut de bästa 5-6 personer eller vad det är som går vidare till scenen, och bara köra på utan massa uttagningar. Förstår inte grejen. Och det är uttjatat, även för mig som inte kollat på flera år, så tycker jag dom kan lägga ner nu och skapa ett annat liknande program. Men lite annorlunda. Kanske som Fame Factory? ;)

Vad tycker ni? Är det rätt att de ska vara färdiga stjärnor redan från början? Kollar ni på idol? Kollade ni på fame factory nått när det gick?

Puss och kram

Inga kommentarer: