lördag 3 september 2011


Det här fick följa med mig hem ifrån IKEA idag. 
6 rektangulära tallrikar, 8 glas (4av varje färg) och en saft/vin/vatten karaff.
Blev helt förälskad i glasen. men tallrikarna som var i genomskinligt färgat glas var slut, så bestämde mig för dom här sjukt snygga rektangulära faten. Skulle köpt de 4kantiga små-skålarna oxå, men det fanns bara en kvar. Visst känns det alltid urplockat på IKEA på det man vill ha?

Var även o kollade på lägenheten idag. Det var lyxigt med en porttelefon, den var fin ( inga snygga tapeter...men ändå) så var den hel o fin liksom. Men kommer ändå säga nej till den...så det är inget att fundera över.

Jag har hittat min drömstad som jag vill flytta till. Dock vet ja inte hur man söker lägenheter där...verkar inte finnas en enda tom?

Så nu när ja handlat lite nytt i hemmet kanske det skapas lite ny feng shui som gör att jag få en lägenhet inom snarast? :) Hoppas!

Ha en bra helg hörrni!

Puss och kram

Inga kommentarer: