onsdag 31 augusti 2011

Ja, jag sa ju att jag skulle färga med henna färg. Satt 1,2-2 timmar med det i håret som det stod att man skulle göra. När jag tvättat ur och ställer mig framför spegeln...håller på att skrika och hoppar förtvivlat in i duschen igen och häller i mängder av schampoo. Gnuggar och gnuggar och gnuggar och gnuggar och....
Men det hjälpte inte..Jag somnade helt förtvivlad den kvällen.
Dagen därpå är jag faktiskt ganska nöjd. Även att det i vissa ljus ser förjävligt ut (med knall orange i hårbotten) 
Så är det kastanjebrun med mer levande röda färger i. Kommer nog behålla den här färgen....med risk av att inte kunna gå brevid syrran igen :) Hon är ju rödhårig. 

Det är btw färgen jag har på håret på bilden ovanför. 

Ikväll blev det Bilbingo igen. Har ni hört talas om det någon g? Det hade inte jag innan jag flyttade hit. Mamma och jag var förra veckan och skämde ut oss. Hon vann 500 spänn då! 
Man tar med sig bilen och ställer sig i en hög med massa bilar, går o köper massa bingolotter, och när man får bingo tutar man :D Asskoj!

Ikväll vann vi dock inte...men om man räknar med pengarna vi vann så har vi inte gått back än så länge iaf :)
I potten brukar de dela ut ca 10,000-24,000 kronor. 

Det är sååå spännande när man sitter där med rader och har bara ett nummer kvar och sitter med handen på tutan hahaha. Det är inte som att spela på bingolotto iaf där man kan få flera rader men aldrig kommer fram. Här är det bara att tuta o så får man pengarna rätt i handen. dessutom har man tusen chanser på sig att vinna oxå. 

Nej nu måste jag sova. 

Imorgon fyller rara söta mammi år! 
God natt

Puss och kram

Inga kommentarer: