söndag 21 augusti 2011

Kom nyss hem för efter jobbet svängde jag in till ICA för att köpa katt sand och lite smått för att fira att det är OOOVER!
När jag handlat klar och sätter mig i bilen...den går inte igång. Inte ett enda ljud. Så ringer till pappa och gråter för vet inte vart jag ska ta vägen. Han ringer grannen som jag träffat lite hastigt 2 ggr och ber honom hämta mig.
Han kollar och undersöker..men slutar med att han bogserar hem mig. 
Snyft,
De bra tiderna bara fortsätter att komma!
Men helt underbart snäll granne man har!

Jepp. Jag var ett hårstrå ifrån att bli islängd idag. 4 stycken drog och slet i mig. Man får verkligen panik när så många omringar en och tvingar en att göra nått man verkligen inte vill. Så jag drog till med mitt hemliga vapen, Skäms men är glad att man slapp sjön. 
Jag tror syrran är den enda som vet hur duktig jag är på det. Tog alltid till det knepet innan jag fick mina långa naglar.
Att SKRIKA! Alla 4 släppte direkt haha.

Nu ska jag fira! Ha en fin kväll hörrni!

Puss och kram!

Inga kommentarer: