fredag 12 augusti 2011

Jag räknar ner dagarna.
Idag var ennu 2 stycken som gjorde sin sista dag...Och flera har slutat för länge sedan.
Min sista dag är om 4 arbetsdagar..Jag vet att det inte är så långt, men det ska bli så skönt att få lite fritid igen, att inte ha ont i fötterna eller inte kunna ha tid varken att prata med päronen, ta hand om Arrac eller katterna...eller något annat för den delen.

Funderar på att ta bort min navel piercing på allvar nu. Den har varat sen jag gjorde den för 5-6 år sedan, och  ett par månader tillbaks har det oxå vart en stor varböld i mellan huden, och den försvinner inte vad jag än gör. Idag blödde jag med. Roligt att veta? haha
Men jag tycker det är så fint och jag vill verkligen inte ta bort den. Men känns som jag måste inse faktum. Snyft

Puss och kram

Inga kommentarer: